Honda

Honda of Jonesboro

3003 East Parker Road
Directions Jonesboro, AR 72404

  • Sales: (888) 269-3056
  • Service: 870-932-1468

News

Your Opinion Matters!

We want to hear what you think about Honda of Jonesboro . To be the very best dealership in North East Arkansas and we have found the most effective way to serve is to simply ask, "What can we do for you?" We value our customers and their feedback. 


                           Click here to Rate Us 

 

________________________________________________________________________


Read Customer Comments Below

________________________________________________


Customer Comment;

 Dear Angie,

I have intended to write and thank you of the great service

and response provided during our recent trip but have been quite busy.

 Perhaps you recall, we arrived around 4:30 PM with a cylinder problem

on our Honda Odyssey. Honda of Jonesboro managed to diagnose the

problem,  order parts for overnight and get us back on our trip all

before  Noon the following day.  The great service provided allowed us

to arrive at our destination in time to attend an event for our

grandchildren without the necessity of renting a vehicle and

returning to Jonesboro to retrieve our Odyssey.

A big Thank You to yourself and Honda of Jonesboro!!!

Sincerely, ***** Austin, TX

 

Dealership Response;

All in a day's work,.. You are why we are here and we are always happy to help!



59682

Customer Comment;

Dear Mr. Jones,

I stopped at Honda of Jonesboro today to get advice about maintenance for my grandson's 2004 Honda CR-V.  Trevor Jines was outside the front door and welcomed me.  When I told him my needs, he escorted me to your service department.  Angie and Michael were refreshing!  They were most friendly and very helpful; I even noticed the customers in the waiting room had pleasant demeanors.  Since you are the manager, I wanted you to know what a pleasure it was to visit your dealership and how rare this occurrence, of a happy workplace, is these days.

Sincerely,

Dealership Response;

Thank you so much for the kind words. We have a great team here at Honda of Jonesboro and I think it shows just how much we enjoy what we do. It's our pleasure to serve!   


58985

Customer Comments 

            If it is possible to fall in love with an automobile, than I have done so with the Honda Accord Crosstour which I recently purchased from Honda of Jonesboro. This review will not focus on the accolades of the Honda brand; although the quality speaks for itself; but rather on the buying experience from the dealership of Honda of Jonesboro. I have purchased two of my three Honda vehicles from this dealership and the sales and service provided has been exceptional. My most recent purchase was enhanced by sales professional Shon Cunningham. Shon's knowledge of the product and straight-forwardness about the details of the transaction made the whole buying experience enjoyable. I look forward to my next purchase from Honda of Jonesboro. The car buying and service experience is about to be kicked-up several notches this fall when the dealership moves to its' new home off Stadium offering even more selection of some of the best cars available.

 

Dealership Response;

Those are kind words and we thank you graciously. The Crosstour is one of our favorites, Shon is one of our best and we pledge to make your ownership experience pleasant.

Honda of Jonesboro loves you too!  


 

57854

 

March 4, 2013


Dear Sir:

                      

This letter is regarding the Honda Ridgeline 4x4 on your dealership's lot.  I have looked at this vehicle numerous times and always had a sticker in the window as a 2012 model with a total price $35,000.  And now there is a sticker in the window saying 2013 with total price $38,000.  I know this is the same vehicle, and your attempt to pass it off as a 2013 model is unethical and outright fraud.  I am posting a warning on the internet so the public will be aware of this blatant deception to customers.  If this is example of your normal business practice, how unfortunate for those who have done business with you in the past.  I am also considering contacting the Attorney General on behalf the general public and myself as well.  I hope you reconsider how you conduct yourself in the future in Jonesboro.

Dealer Response

 Obviously we have confused you by stocking two black Honda Ridgelines and we would certainly like to apologize for that upfront. They are very similar, but are two different vehicles. You see each and every new vehicle sold in the US receives a unique Vehicle Identification Number (VIN).  Within the VIN you will find one digit that designates the year model of that particular vehicle. That VIN is stamped on every major body panel of that vehicle as well as the engine. We couldn't change that if we wanted to. There are also hosts of other documentation that accompanies a vehicle that includes a Manufactures Statement of Origin, Title, etc. that are issued by our government and would clarify the year model of a vehicle.

We have had two different black Ridgelines in our inventory. One was a 2012 and one was a 2013.  They were both equipped in much the same way. The 2013 has Navigation the 2012 did not. That would explain the difference in price. We've sold the 2012 but the 2013 is still available today. We would be more than willing to show you that vehicle if you would like to stop by the dealership. And again, we apologize for the confusion.
Lastly, with regards to your statement about contacting the Arkansas State Attorney General, we don't see that that would be necessary after our explanation but if you still feel the need we understand. We would like for you to know that we recently sold a member of his family a new Honda Accord and they seem very happy. So if the family of the AG trust us, maybe you can too?
      

 

 

56895

Customer Comment

We had our Honda CRV serviced at Honda of Jonesboro, Arkansas on 1/15/13.  We drive 74 miles, one way, to get our car serviced at this location, which is our closest dealership.  We have always gotten great service and customer service at this location.  On this particular day, while driving home, we ran into a surprise snow storm. We were approximately 30 miles from Jonesboro when we came to a dead stop in traffic for over 2 hours.  I called Honda and talked to our service advisor, Michael Brown, to ask how the weather was in Jonesboro to see if it would be better to turn around instead of staying where we were.  The snow was getting heavier and we were afraid of ice and problems as the weather was to get colder.  He advised us that it was not a good idea to return.  He also supplied us with road condition phone numbers.

 

Taking his advice, we stayed in traffic for over 3 hours and waited until the road department had cleared the ice and snow ahead and we proceeded home, which took over 5 hours.  The next morning, Michael called us at home to ask how our trip was and to make sure we had made it home safely.  Michael has always gone the extra mile for his customers and you think of him as an asset to your company.

Dealership Response; Thank you for the kind words. Customers like you make it all worth it!




552717

 

Customer Comment

 

I had a great buying experience at Honda of Jonesboro! That is until I had my first flat tire and realized I wasn't provided a key for my locking lug nuts and therefore couldn't change the flat tire. I just knew Honda of Jonesboro would be willing to help out but instead I was told that I must have misplaced the key even though I have never used or needed it until today. I am now out a towing fee and service fee to have all the locking lugs replaced since I don't own a key for them. On top of that a trip to the swimming pool for my two girls has now been replaced with a day stuck at the house catching up on the latest Barbie movies. Fun!

 

Dealership Response; We are happy that you had a "great buying experience". At Honda of Jonesboro we are customer focused and strive for satisfaction. We understand that you have talked to several of our team here, even our GM, and we are well aware of your situation. We regret that you are unable to find the key for your locking lug nuts and we wish that we could be of more assistance. However, it has been 7 months since you bought your Honda and you have put around 12,000 miles on it. Since you have never had your Honda serviced by Honda of Jonesboro or any other Honda dealership by factory trained technicians, our options are limited. We are confident that the key to your locking lugs was in your Honda at the time of purchase. We would also recommend that you always have your car serviced by a factory trained technician. They are trained to know what to look for (even locking lug keys) and to keep your ownership experience free from mayhem. We apologize for any inconvenience and wish you the best.      

 
 

5482529

 

 

Customer Comment

 

I just wanted to comment on my experience with your service department, today. I bought my first Honda, an Accord, in 1977 at the then University Honda on Nettleton. Starting then, my experiences with the service department have been sloppy at best. Mostly poor. Today's experience was the best ever. Michael Brown was friendly, courteous, helpful, and very professional. If I could be sure all future dealings with your service department would be like this one, I would be much more likely to shop for another Honda

 

Dealership Response; Thank you for the kind words. We regret that you have been disappointed in the past but we are making every effort to exceed our customer expectations and Michael Brown is leading the way!

 

 

 

5431461

 

Customer Comment

 

CUSTOMER STATED THE SERVICE PERSONNEL WAS VERY NICE AND STAYED AFTER CLOSING TO FIX THE SCRATCH ON HER VEHICLE.

 

Dealership Response; We are all commented to doing whatever it takes!

 

 

5465276

 

Customer Comment

 

CUSTOMER STATED ROBBIE JONES WAS GREAT AND THE MANAGER OF THE SERVICE DEPT WAS VERY NICE.

 

Dealership Response; Robbie is our GM and Chris is our Service Manager; both great guys!

 

 

28445

Customer Comment

 

I would like to compliment your service department. They are fantastic! I own 4 different brands of cars and have the serviced a 4 different dealerships and I have never been treated so well. Michael in Service is fantastic. You guys exceed my expectations. Great job!

 

Dealership Response; We love you too

 

27982

Customer Comment

 

Management,

 

I recently received a service from your dealership for I recall that I received in the mail. I was very pleased with the interaction. Michael Brown handles our vehicles' service professionally and offered excellent customer service. I usually don't write think you letters, but I was very impressed with the way Michael treated us.

Thanks  

 

Dealership Response; Michael Brown has been such a great addition to our team. He is absolutely committed to total customer satisfaction. Thanks for the feed back   

 

 

27138

Customer Comment

 

"I have been very satisfied with my Honda and the service that you guys give until now. I bought my car from you guys in 2008 and bring it to you for all the oil changes. I brought my car in today to see if a rock was caught in the tire because it was making a noise and was charged $30 just for you guys to look!!! If I would have known you guys charge to look I would have gone to Gateway Tire, they would have charged me $0 to look. I will not be back and will never buy another Honda from you guys."

 

 

Dealership Response

 

 

Please accept our apologies; it has always been our policy to quote the cost of our services before work is performed. It sounds like we didn't do that this time. To avoid this happening in the future we will change our process here at Honda of Jonesboro. We will offer a quote on all diagnosis, up front, and require a signature from each customer. You see, to properly diagnosis your concern we had to have our Honda Trained Technician put your car on a lift for a complete inspection. Once we removed your wheels and tires we found that you needed new brakes and rotors turned. The brake pads measured less than the 2 millimeters minimum recommended by Honda. That is what was causing the noise you were hearing. We also noticed that your tires we wearing unevenly. This was due to your vehicle being out of alignment and we recommended, to avoid further wear, you should have that corrected. The fact of the matter is, there is a whole lot that goes into a proper diagnosis of a Honda vehicle. It takes a factory trained technician, with the proper tools and experience, to know what to look for to keep your car running correctly. We charged you $24 labor in this case, but we think that was a good value considering all work completed (and this charge would have been waived had you opted to have the work completed). However, what we didn't do was prepare you for the charge, up front, and for that we apologize and we will make changes to insure that it doesn't happen

 

_____________________________________________________________________________

 

5362240

 

CUSTOMER COMMENT

 

MY FINANCE MANAGER WAS FRIENDLY AND ANWSERED ALL QUESTIONS

 

Dealership Response; We agree. Our Finance Manager is one of the best in the business. 

 

________________________________________________________________________

 

5388352

 

CUSTOMER COMMENT

 

THIS IS THE SECOND PURCHASE THAT I HAVE MADE FROM HIS SALESPERSON, STEVE. I WOULD LIKE TO RATE HIM A 10, IF HE COULD. AND THE FINANCE MANAGER WAS VERY HELPFUL.

 

Dealership Response; Steve is always very concerned with his customers. We are proud to have him on our sales team.   

 

________________________________________________________________________

 

5338625

 

CUSTOMER COMMENT

 

THE FINANCE MANAGER WAS A GOOD PERSON AND MADE HIM FEEL COMFORTABLE. THEY HAVE HAD TROUBLE WITH THE UNLOCK BUTTON ON THE KEY. IT HAS BEEN OVER THREE WEEKS AND I STILL DON'T NOT HAVE ALL OF THE FINAL PAPERWORK AND THE TITLE SO THAT I CAN TAKE IT TO THE REVENUE OFFICE AND GET THE LICENSE PLATE FOR IT.

 

Dealership Response; We dropped the ball here. We usually tell our customer when they take delivery of their new Honda that the paperwork will take up to 21 days to process. It sounds like we didn't make you aware of that.

 

________________________________________________________________________

 

5338623

 

CUSTOMER COMMENT

MY SALESPERSON, ZAC, WAS GREAT!

 

Dealership Response; Zach Davis is a Silver Level Sales Consultant. That is documented proof that he is indeed "GREAT". 

 

________________________________________________________________________

 

 

5318955

 

CUSTOMER COMMENT

 

THE VEHICLE SEEMS TO HAVE A FRONT END ALIGNMENT PROBLEM OR SOMETHING SIMILAR. THE INSIDE HAD NOT BEEN CLEANED, AND THERE WERE STILL MARKS FROM WHEN THE WINDSHIELD WAS INSTALLED AT THE FACTORY.

 

Dealership Response; We should have made sure that these things were perfect before you left the dealership. Please accept our apologies and bring it back by.

 

Your Opinion Matters!

We want to hear what you think about Honda of Jonesboro . To be the very best dealership in North East Arkansas and we have found the most effective way to serve is to simply ask, "What can we do for you?" We value our customers and their feedback. 

                           Click here to Rate Us 

 

________________________________________________________________________

Contact

Honda of Jonesboro

3003 East Parker Road
Directions Jonesboro, AR 72404

  • Sales: (888) 269-3056
  • Service: 870-932-1468
  • Parts: 870-932-1468

Hours

  • Monday 8:30am - 7:00pm
  • Tuesday 8:30am - 7:00pm
  • Wednesday 8:30am - 7:00pm
  • Thursday 8:30am - 7:00pm
  • Friday 8:30am - 7:00pm
  • Saturday 8:30am - 6:00pm
  • Sunday Closed